Los bericht bekijken
Oud 16 maart 2019, 00:23   #1
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Help, advies gevraagd i.v.m. uitblijven van resultaat!!

Beste Leden,

Ik heb 14 maanden geleden een haartransplantatie van bijna 1900 grafts op mijn kruin gehad waarbij ik 0 groei heb. Dit is gebeurt bij een gerenommeerde kliniek in Nederland waar ik de naam niet van zal noemen.
Het gaat mij vooral om wat ik nu nog kan doen om alsnog de grafts tot groei kan krijgen?

Elke keer als ik klaagde over het wegblijven van het resultaat werd mij verteld dat het eindresultaat pas over 14 maanden is en dat de kruin altijd wat later is dan de rest.
Nu is het periode van 14 maanden voorbij en nog steeds zie ik totaal niets en dit is ook bij de kliniek bekend en binnenkort komen ze met een reactie hierop.

Aan mij heeft het zeker niet gelegen en heb 100% mijn best gedaan en alle aanwijzingen goed gevolgd.

Ik rook niet en ook nooit gedaan.
Ik drink geen alcohol en ook nooit gedaan.
Ik drink geen koffie en ook geen Cola.
Ik gebruik geen drugs ook nooit gedaan.
Ik sport 6 dagen in de week.
Ik let zeer goed op mijn voeding.
Ik gebruik, Omega 3 olie, Vitamine D3, ijzertabletten, Biotine 5000, Calcium tabletten.
Ik heb ook geen suikerziekte en ben 100% gezond.
Ik heb donker en dik haar met een slag erin wat ook heel goed dekt
Doorbloeding is ook heel goed en dit werd tijdens de behandeling door het hele team bevestigd aangezien er heel veel bloed uit mijn kruin was gekomen waar zij echt van verbaasd zaten te kijken.
Heb mijn hoofd ook nooit aan zonlicht blootgesteld en ook nooit in de Sauna geweest.

Ik heb ook in deze 14 maanden meerdere malen bij mijn Huisarts uitgebreid bloedonderzoek gehad om er van zeker te zijn dat ik niets tekort kom en alles was ook goed.
Mijn vitamine D waarde stond midden in de winter op een waarde van 81 wat heel erg goed is.

Help a.u.b.! Ik hoor heel graag jullie advies!!

Laatst gewijzigd door Hairgroww; 16 maart 2019 om 00:56
Hairgroww is offline   Met citaat reageren