Los bericht bekijken
Oud 27 maart 2019, 19:47   #14
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morientes Bekijk bericht
Hoi Bills,

Ik reageer hier wel even ipv op jouw PB. Ik kan alleen zeggen voor mij een goed product om mijn huidige haar te behouden, ben dan inmiddels 32 en gebruik al ongeveer 15 jaar minoxidil. (in allerlei soorten vormen)

Probleem is dat Minoxidilmax deze producten niet meer (mag?) verkopen. Zowel Essengen als de Dualgen producten zijn niet meer te bestellen via hun site wat balen is, dus kan ik weer op zoek naar een andere minoxidil met finasteride erin. Het aanbod is hierin al heel erg schaars dus zal mezelf de komende tijd eens gaan inlezen in alternatieven.

Om jouw vragen te beantwoorden:

- Je zou eerst kunnen beginnen met een basic 5% minoxidil. Als dat goed werkt voor jou heb je geen finasteride nodig.
- Topical fina werkt volgens een aantal wat kleinere onderzoeken ongeveer net zo goed als orale fina. Mijn eigen ervaringen onderstrepen dit.
- Hoeveel flesjes je nodig hebt ligt eraan hoe vaak je het gebruikt. Bij tweemaal daags gebruik heb je 1 flesje per maand nodig. Ik gebruik het overigens eenmaal daags.
Bij minoxidilmax kun je gewoon bestellen hoor. Heb gister mijn pakketje weer netjes op tijd binnen gekregen.
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren