Los bericht bekijken
Oud 18 januari 2019, 21:04   #9
Alkh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 februari 2017
Berichten: 69
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grsuy Bekijk bericht
Ik begrijp dat een onderzoek naar de effectiviteit mogelijk is door te kijken of er nog veel geminiaturiseerde haren zijn dan wel of alles al volledig weg is, maar een voorafgaand onderzoek om te kijken hoeveel bijwerkingen je zou kunnen hebben... bestaat dat?

Weet ik nie maar het zomaar kunnen, ik bedoel meer zijn er al geralateerde bijwerkingen aanwezig bij een persoon, zonder gebruik van finasteride. daarnaast ook nog zo van is het denk ik ook wel belangerijk om te kijken of de persoon zijn volledige aanwezigheid van DHT nog nodig heeft of wel gedeelte kan missen, mischien is dit ook wel leeftijd gebonden of dat het nog onderzoek nodig heeft van dat die persoons lichaam en mentale toestand besluitend of zn volledige voltooien bereikt heeft ofnie. Snap je wat ik bedoel ? en wat vinde ervan dat stel iemand heeft last van dunner worden haar en haaruitval in kruin of inhammen in niet sterke mate nou dan zou die als die volledige resulaat met finasteride heeft bereikt dat ie dat langzaam kan afbouwen met finasteride en als alternatief andere dht remmer met toelaatbare bijwerking die niet zoveel uitmaken maar inneemt of op de hoofd smeert om de boel te laten stabiliseren. daarnaast moet ie wel weten dat ie niet iest neemt waardoor zijn dht weer de pan uitschiet maar normaal blijft.

Laatst gewijzigd door Alkh; 18 januari 2019 om 21:15
Alkh is offline   Met citaat reageren