Los bericht bekijken
Oud 24 november 2020, 10:27   #12
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Het donor moeten ze scheren. En niet enkel met de tondeuze maar met het mesje. Zodat ze de beste grafts kunnen oogsten en duidelijk de 1,2,3tjes kunnen onderscheiden.

Dus het donor moet, bij voorkeur, geschoren worden. Het ontvangst gebied idemdito. Bij het maken van gaatjes moeten ze ruimte hebben en duidelijk zicht hebben waar de huidige haren zitten zodat deze niet beschadigen. Dit zien ze het beste als het geschoren is!

Wanneer er een onbehaard gebied getransplanteerd wordt zoals enkel inhammen of het verlagen van de haarlijn zouden ze dat kunnen zonder te scheren. Dan nog scheren ze de haarlijn een beetje in voor een juiste overloop. Ook in die situatie zie je vaak wel dat je iets hebt laten doen.

Vrouwen nooit last van diffuus haarverlies? Hoe kom je aan die wijsheid. Dat komt namelijk regelmatig voor! Vrouwen die last hebben van Alopecia worden zeker dun over het hele hoofd. In mijn sociale netwerk ken ik er al meerdere.
De eerste 2 alineas heb je gelijk in. Maar dat heb ik ook nooit beweerd. Donor gebied dient zeker altijd geschoren te worden. Daarom het het ook een haarbesparende FUE. Ontvangst gebied wordt dan niet geschoren.

Als het gebied onbehaard is kan je het makkelijk haarbesparend doen. Je zou het in jou situatie even met de kliniek moeten overleggen. Bij mij hebben ze bij mijn tweede HT ook gewoon tussen de bestaande HT haren ingevuld en het resultaat heeft er niet onder geleden.
FKCZ is offline   Met citaat reageren