Discussie: Wimpers eruithalen
Los bericht bekijken
Oud 19 december 2011, 02:00   #8
ikke74
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2011
Berichten: 5
Hoi

ik ben stephan, en zoals jullie hier ook last van ttm van de wimpers, ik ben een man, maar net even erg als voor een vrouw... nu ja ik hoef geen make up, en das best wel lastig als je die nergens kan aanbrengen als vrouw... wat begon met een tik, door zenuwen , stress en andere problemen leide dit tot een verslaving, en dat is het ook. een ongewenste verlaving die moeilik te stoppen is, maar toch mogelijk is,,, kijk ik ben nu 37j en al van kleinsaf al mee begonnen, rond mn 12 a 13 j erg he! nu mij is het al eens gelukt om er meer dan een jaar af te blijven,,, maar door omstandigeden, relatie problemen enz,,, terug mee begonnen, dus ja, stom he. je moet het idd voor jezelf willen doen, en zeggen kijk nu ben ik mooi met mooie wimpers, en ik mag dit niet stuk maken,,, je voelt je zoveel beter in je vel,,, dat had ik ook,,,, en nu.. terug van nul beginnen, en das altijd moeilijk. soms wens ik dat ik gewoon geen handen had )) mja, das ook weer wa... kzou zeggen kop op,, probeer te noteren waneer je moeilijke momenten hebt,, hoe, waarom, en juist die momenten moet je aanpakken ,,, bij mij is het als ik tv kijk, pc, lezen,,, stress, op die momenten moet je creatief zijn... zo deed ik het toen.
ikke74 is offline   Met citaat reageren