Los bericht bekijken
Oud 8 juli 2019, 11:03   #5
koenvdheuvel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2019
Locatie: Venlo
Berichten: 43
Geslacht:
Ik heb even de tijd om mijn ervaring meer gedetailleerd te beschrijven. Met chronologisch volgorde:

- Ik werd eerst verrast door de mega-vliegveld. Was laatst in 2011 in Istanbul geweest maar toen was het nog een nachtmerrie. Ik weet nog dat Dusseldorf airport het gevoel gaf van een klassieke muziek en 3 uur later was het een death metal concert (ongelooflijk veel lawaai in de luchthaven). Deze keer was het de beste en grootste luchthaven die ik heb gezien.

- Hotel was wel oke, kan beter, maar ook niets om te klagen. Je komt wel veel mensen tegen met een gestippeld hoofd.

- De dag erna kwam ik aan op het kliniek. Ik werd toch wel een beetje onrustig onderweg naar de kliniek door video's die ik op internet heb gezien. Tot op het niveau van een anxiety aanval. Toen kwam ik aan bij de ziekenhuis. Eerste indruk is zeer modern en frisse omgeving. Ik stap uit de lift bij etage 2 en kom patiënten die een dag eerder behandeld zijn tegen. Iedereen met 'n glimlach op het gezicht. Medewerkers zien er zeer professioneel uit. Toen kwam mijn contactpersoon mijn kant oplopen en stelde zich netjes voor. Ik hoorde alle talen om mij heen, Frans, Spaans, Engels, Duits, ik was de enigste Nederlander. Gelukkig sprak mijn contactpersoon Nederlands en was de hele tijd bij me. Mijn onrust viel langzaam weg :-)

- Toen ik bij dokter in de kamer zat was ik compleet op mijn gemak. Ik had een grappige neiging om hem steeds te willen bedanken. Volgens mij omdat ik een soep van emoties had :-)

- Ik kreeg informatie over de operatie, maar ik moet zeggen, voordat ik het wist lag ik in de operatiekamer op mijn buik. Het leek heel snel te gaan.

- Toen de verdoving. De eerste paar shots waren wel pijnlijk, maar ik kreeg er geen tranen van. Verder heb ik niks gevoeld. Er waren steeds twee mensen bezig, af en toe kwam er een derde en vierde bij, ik zag aan de slippers dat de ene de dokter was. Operatie duurde best lang, ik weet niet hoe laat de operatie begon, ik schat zo rond de 10, maar ik was om 5 uur klaar.

- Het voelde wel duizelig na de operatie. Ik moet er nu even snel vandoor. De rest komt nog.
koenvdheuvel is offline   Met citaat reageren