Discussie: Al 13 jaar kaal.
Los bericht bekijken
Oud 27 februari 2017, 02:59   #1
robinmass
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2017
Berichten: 1
Geslacht:
Al 13 jaar kaal.

Hallo, ik ben nieuw hier en heb me na al die jaren toch maar een keer bedacht om mijn verhaal te delen en wie weet wat leuke tips op te pakken.

Ik ben al kaal sinds ik 8 jaar ben, ik ben inmiddels 21 jaar oud, ik ben toen ik 8 was bij de huisarts geweest en erna doorverwezen naar de dermatoloog.
Ik kan me niet eens meer herinneren wat de diagnose was, maar ik weet wel dat ''stress'' een mede oorzaak was.

Nu 13 jaar later terwijl ik al die tijd eigenlijk gewoon wenkbrauwen had zijn die ook begonnen met uitvallen, ik heb eerder gehad dat ze wat 'dunner' werden en dat er een paar kale plekjes in verschenen maar nu zijn ze dan toch echt verdwenen op een beetje dons? haar na.
Dit ook weer bij de huisarts gemeld en die zegt dat er vrij weinig aan te doen is maar als ik het wil ik hem best nog een keer kan benaderen of ik weer doorverwezen kan worden naar de dermatoloog.

Nu als jongen zijnde ga ik geen make-up gebruiken en heb ik er een erg ongemakkelijk gevoel bij, denken jullie dat het zin heeft voor mij om alsnog de huisarts te vragen voor die doorverwijzing? Ik heb het idee dat het niet echt zinvol zal zijn maar toch zit het wenkbrauw-loos zijn me echt niet lekker en ik heb het idee dat mijn gezicht daardoor z'n karakter is verloren.

Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen!

Met vriendelijke groet,

Robin
robinmass is offline   Met citaat reageren