Los bericht bekijken
Oud 7 januari 2009, 15:33   #70
julius
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2009
Berichten: 10
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Julius/Julia/Vells/Valerie,

Je blijft zwijgen over de prijzen bij Vells.
Wat noem jij een "goede lace wig"? Van virgin European human hair? Geknoopt met 3-4 haren tegelijk? Of haartje voor haartje geknoopt? Met de knoopjes zichtbaar aan de bovenkant van het materiaal? of zitten de knoopjes aan de onderkant van monofilament of Swiss lace? met een dunne lace voering er tegenaan?

Ter informatie:
-Hanna heeft géén eigen forum
-Hanna heeft géén webwinkel
-Hanna heeft géén pruikensalon
-Hanna is kritisch, vooral bij het zien van websites die geen prijzen vermelden van kant-en-klare haarwerken en geen informatie verstrekken over de constructies.
-Hanna probeert lotgenoten goed te adviseren en heeft geen enkel belang bij pruikenleveranciers.

Je haalde een fout voorbeeld aan, want LaPerla heeft de lacewig van hairlacer.com zelf beschadigd.
LaPerla schrijft ook dat je met een lace wig niet kunt zwemmen, maar met een goed vastgeplakte pruik kan dat wèl; door chloorwater of zout water zullen de haren echter lelijker worden; dat geldt voor alle natuurlijke haarsoorten, ook je bioharen.

.
Als welke bedrijf dan ook hun pruiken uit china laat komen(maatwerk) zijn ze ook kant en klaar en de leverancier hoef dan niks meer aan te doen, dat heet kant en klaar. Ik denk dat vellsnaturallookwigs voldoende capitaal heeft om een grote, maar verschillende remihair pruiken op voorraad te hebben, voor klanten zoals ik die alla minuut een goed kwalitatief pruik nodig hebben, dat heet cash flow.

Als je naar een restaurant gaat verwacht je ook niet dat jij je eten over 6 weken geserveerd wordt. Na dat je de helf hebt betaald

De ene bedrijf dek zijn kosten met de betaling van de klant en een ander bedrijf heeft capitaal om meteen te kunnen leveren als nodig is. En dan praat ik niet over pruiken van 200 euro, maar echte pruiken, waar ik genoeg voor wilt betalen. die pruiken van 200-400 euro hoef ik niet en als een site deze bedragen gebruikt om mij aandacht te trekken, kunnen ze het vergeten.

Ik ben Vells niet, maar wel een klant die zich irriteer aan zulke belachelijk manier van adverteren op forumsite van anderen.

Als je exclusief wilt zijn dan steek meer geld in je marketing en dan kom ik jouw advertentie tegen waar ik die van Vells tegen bent gekomen, op grote beurzen. Spits.etc etc
julius is offline   Met citaat reageren