Los bericht bekijken
Oud 7 augustus 2019, 14:43   #8
kermak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 januari 2019
Berichten: 54
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Davenport Bekijk bericht
Hey, even een kleine update van mij. Ik ben nu sinds 8 juni begonnen met het nemen van 1.25 mg finasteride per dag. Gebruik het dus nog een erge korte periode. Maar hierbij een kort verslag van mijn eerste 4 weken + wat vragen.

  • Ik neem het elke ochtend voor het ontbijt. In de bijgevoegde foto de ingrediënten per capsule. Er zitten behoorlijk wat dingen in die ik er eigenlijk liever niet in heb. Wil eigenlijk gewoon de fina, en verder niks. Jullie enig idee waarom ze de andere dingen erbij stoppen? Heeft dit nadelig effect op bijvoorbeeld mijn nieren?
  • Eigenlijk geen last van bijwerkingen gehad, volgens de dokter zou je dit al na 2-3 weken moeten merken mocht je die ervaren. Heb een klein beetje pijn in de balzak af en toe. Meer mensen die deze ervaringen hebben?
  • Volgens de arts zou de 'shedding' wel mee moeten vallen. Heb in de tweede week het gevoel gehad dat er toch wel wat meer haaruitval was, en vond het vreemd dat het vooral leek of het juist de wat dikkere haren waren. Iemand een verklaring hiervoor?

Al bij al, ik ben in ieder geval begonnen hiermee. Mocht er interesse zijn, dan zal ik af en toe een update plaatsen.

Later!
Bijwerkingen komen mijn inziens later dan vier weken. Ik kreeg van het slikken van Dutasteride erg veel last van mijn balzak. Nu ik Fina neem is dit een stuk minder maar alsnog zeker merkbaar.
kermak is offline   Met citaat reageren