Los bericht bekijken
Oud 30 november 2015, 00:38   #9
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Hoi JGVD,

Welkom hier, je bent op het juiste forum beland, veel kennis is hier te vinden!

Goede tip van jou kapster wat de finasteride betreft, en slim dat je ook aan nanoxidil begonnen bent.

Als ik zo naar je foto s kijk dan vind ik jou haar status eigenlijk nog wel erg goed, veel mensen hier op Haarweb zouden na een HT kiezen voor zo een eind resultaat!

Dit betekent wel dat er bij jou een heel mooi resultaat behaald kan worden, bij de juiste kliniek(en)!

Als het financieeele plaatje niet het belangrijkste is dan zou ik zelf ook voor een kliniek dichter(ER) bij huis kiezen (NL of Belgie).

Vraag ook naar het maximale aantal grafts wat per cm2 geplaatst kan worden, dit is van groot belang voor het eind resultaat.

Als jij een HT zou laten uitvoeren dan met jou haar status, dan kan makkelijk alleen de eerste 2 cm weggeschoren worden, en de rest kan gewoon behouden blijven..

Dit is ook bij mij gebeurd (ongeveer 1 A 1,5 cm weggeschoren), en niemand heeft iets gemerkt,ik kon het "verdoezelen" door mijn haar naar voren eroverheen te dragen..

Als je alleen de eerste cm s en inhammen laat inplanteren, dan heeft het niet compleet afscheren van het haar GEEN enkel negatief effect op het resultaat, dus dat is goed nieuws!

Stamcel bla bla gewoon vergeten.. Is grote onzin!

En de kliniek Hasci.. Niet naar toe gaan.. Trust me!

Ik heb zelf ook een topic hier op Haarweb, daar kun je zien hoe het bij mij gedaan is.

Veel succes en wijsheid gewenst,

Groet Markr32
markr32 is offline   Met citaat reageren