Los bericht bekijken
Oud 4 september 2005, 10:33   #4
Elsa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 september 2005
Berichten: 6
Goedemorgen! Fijn zeg om meteen de volgende dag al 2 reacties te hebben, doet me goed! Ik ben zo blij dat ik mijn "rare gewoonte" nu een naam kan geven, in eerste instantie voor mezelf; wetend dat ik niet de enige ben.

Ik kan me nu nog niet voorstellen dat ik er ook openlijk met mensen over zal praten die het niet kennen, maar wie weet komt dat nog. Laat ik maar beginnen bij mezelf, de psychiater en jullie!

Ik vraag me nu meteen alweer allerlei dingen af. Waarom sommige mensen hoofdharen trekken en andere mensen wimpers of wenkbrauwen. Voor mij zijn wimpers "favoriet", wenkbrauwen soms ook, maar van mijn hoofdharen blijf ik (vooralsnog) af. Ik heb ook al aan permanente make-up gedacht, maar vind het toch wel erg "definitief" om dat te laten zetten... Ik zal eens kijken hoever ik met nepwimpers kan komen. Het stomme is ook dat het alleen mijn bovenste wimpers zijn die ik trek, de onderste doen pijn en blijf ik dus af. Was dat ook maar zo bij de bovenste ...

Ik las op het forum ook een stukje over pleisters plakken over je vingers. Ik sta overal voor open om met deze nare gewoonte om te leren gaan, dus ik ga het gewoon proberen. Ik houd jullie op de hoogte. De 21e heb ik een volgende afspraak bij de psychiater en zal ik TTM aanhalen.

Verder las ik vluchtig dat er vandaag nog iemand jarig is: PROFICIAT!
Elsa is offline   Met citaat reageren