Los bericht bekijken
Oud 19 september 2005, 13:43   #12
joruth
HaarWeb lid
 
joruth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2004
Locatie: Friesland
Berichten: 7
Hoi allemaal,

Sorry van die test, maar ik heb net een heeeel verhaal zitten typen, accepteerd hij hem niet en is mijn verhaal ineens verdwenen. Maar goed, wat ik (nu maar in het kort) wilde zeggen is, dat ik ook mijn wimpers&wenkbrauwen eruit trek. Dit doe ik vanaf mijn 15de jaar en doe het nu dan al zo'n 22 jaar. 5 jaar geleden heb ik naar een jaar therapie gevolgd te hebben, mijn ooghaartje weer terug laten groeien. Maar na een hele nare ervaring in mijn leven, een ervaring waar ik niet wist hoe daarmee om te gaan, verviel in weer in mijn oude gewoonte. En het lijkt net alsof ik het nog moeilijker vind om uit deze visieuse crirkel te komen. Toen ik 6 jaar geleden opnieuw naar een psychologe ging, adviseerde zij me om mij "gereedschap" onklaar te maken. Met andere woorden, ik heb nepnagels laten plaatsen, waardoor het mij meer moeite kostte om aan mijn wimpers te trekken. Hierdoor verminder je de gewoonte vorming. Samen met die gesprekken en andere behandelingen, had ik het op een gegeven moment niet meer nodig om aan mijn wimpers te zitten.
joruth is offline   Met citaat reageren