Los bericht bekijken
Oud 19 september 2005, 16:40   #14
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
Citaat:
Ik kan nl. niet 1 week en misschien wel langer, onderduiken. Het is natuurlijk heel raar om met die korsterige wenkbrauwen rond te lopen, hoe leg ik dat nu weer uit aan iedereen! Bovendien kost het allemaal weer heel veel geld. Maar mocht iemand ervaring mee hebben, dan hoor ik die graag.
Hallo Joruth,allereerst welkom hier op het forum. Zoals je ongetwijfeld al hebt gelezen,ben je verre van de enige die wimpers en wenkbrauwen plukt. Ik ben Marly,en trek al zo'n 34 jaar mijn hoofdhaar uit(vanaf mijn 2de jaar).
De zus van een vriendin trekt ook haar wimpers en wenkbrauwen uit. Een jaar of 7 heeft zij ze laten tatoeren. Wat het precies gekost heeft weet ik niet meer,maar het was zeker wel een paar honderd gulden. Daarentegen heeft ze er wel al 7 jaar plezier van,en is het maar 1x bij gewerkt. Wat overigens een stuk minder kost dan de 1ste behandeling. En ja,ze heeft met korstjes gelopen. Als je het echt graag wilt,en het geld ervoor hebt,raad ik je aan om het toch te laten doen! Want je hebt aan niemand verantwoording af te leggen over korstjes. Ik begrijp wel wat je bedoelt...mensen gaan misschien kijken naar die plekken,maar doen ze dat nu niet? En het gaat erom,dat jij er blij mee en gelukkig van word. Wat ik bij die zus heb gezien,is het haar allemaal zeker waard geweest! Hou je ons op de hoogte?

Liefs,Marly
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie

Huishoudelijk regelement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)

Help ons met HaarWeb!
Jullie suggesties en inbreng zijn voor ons belangrijk!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Om de waarheid te vinden moet je jezelf aanvaarden,eniger krachtiger instrument bestaat niet.
Swami Prajnanpad
marly is offline   Met citaat reageren