Los bericht bekijken
Oud 19 september 2005, 20:43   #15
Elsa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 september 2005
Berichten: 6
Woehie! Ik heb al een paar lange wimpers!

Hallo allemaal en welkom Joruth,

Eerst even als reactie op de permanente make-up.
Ik vind het heel knap als je de beslissing kunt nemen om voor permanente make-up te kiezen. Zelf zou ik het niet doen. Waarom niet? Omdat ik er nog steeds heilig in blijf geloven dat eens het moment komt dat ik van mijn wimpers af kan blijven. Ik zou het dan zonde vinden als ik permanente make-up heb laten zetten. Ik kan me daarentegen wel goed voorstellen dat het voor veel mensen een goede oplossing is, maar persoonlijk vind ik het niet mooi staan (niet dat GEEN wimpers mooi staat, maar goed...).

Ik trek dus wimpers en af en toe wenkbrauwen. Van mijn wimpers trek ik alleen de bovenste wimpers, en wenkbrauwen deed ik eerst veel maar heb ik nu al een paar maanden niet meer gedaan. Applaus voor mezelf! Tot 2 weken terug had ik boven helemaal geen wimpers meer (dus kon ik er ook niet meer aan trekken). Nu beginnen ze weer goed aan te groeien. Nadeel is dat ze ontzettend onregelmatig aangroeien; rechts sneller dan links. Sommige wimpers heel snel, andere heel langzaam. Ik zou nu bij mijn rechteroog wat mascara op kunnen doen, maar links nog niet. Dat ziet er ook niet uit natuurlijk .... nog even volhouden dus!

Ik heb ook altijd nagels gebeten, en zelfs die beginnen nu aan te groeien! Ik las ook iets over nepnagels, en dat dat het trekken zou verminderen. Bij mij heeft dat niet gewerkt. Ik heb nepnagels laten zetten omdat ik nagels beet, maar ik ging onverminderd door met het trekken van mijn wimpers ... Als ik nu de neiging heb om nagels te bijten of wimpers te trekken, krab ik mijn muggenbulten open. Niet dat dat zo'n goed alternatief is, maar ik probeer de aandacht te verleggen.

O ja, en die smoes van die aansteker was van mij
Elsa is offline   Met citaat reageren