Discussie: HASCI 50 graft test
Los bericht bekijken
Oud 21 februari 2014, 14:58   #6
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haartransplant Bekijk bericht
Wetenschappelijk gezien heeft het geen enkele waarde, maar de uitkomst op dit forum zou voor hen wel een grote waarde hebben.
Wat bedoel je hier mee ? Dat als het bij mij niet werkt, dat iedereen dan gaat denken dat hun procedure helemaal niet werkt, terwijl ik net die 10% kan zijn bij wie het niet werkt bijvoorbeeld ? Dat kan in theorie (alhoewel ik daar totaal niet in geloof). Maar dan nog, momenteel marketen ze hun procedure alsof iedereen minimaal 80% regrowth zou hebben. Als dat ECHT zo zo zijn, dan is er toch geen enkele motivatie te vinden om niet zo'n test uit te voeren en al helemaal niet als een klant daar 3000 euro voor wil betalen ? Sterker nog, ik heb ze gezegd dat ze helemaal geen test hoeven uit te voeren, ik wil gewoon 50 grafts kopen voor 3000 euro. Dat willen ze niet. Terwijl als je 500 grafts vraagt voor 3000 euro ze dit waarschijnlijk wel doen. Dus ze willen alleen een hoeveelheid grafts verkopen waarbij ze weten dat de persoon niet meer kan nagaan of het werkt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haartransplant Bekijk bericht
Een goed opgezette wetenschappelijk studie zal andere haarchirurgen wel degelijk overtuigen, daar ben ik van overtuigd...
Misschien. Maar als ik HASCI was zou ik me meer interesseren in wat potentiele KLANTEN denken dan dan andere chirurgen ...
Arashi is offline   Met citaat reageren