Los bericht bekijken
Oud 18 december 2006, 22:59   #5
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
Tiuri heeft Biljartbal een week lang de toegang tot haarweb geblokkeerd. Maar waarom alleen Biljartbal? Bij deze roep ik sommige op om te laten zien dat tiuri niet heeft gehandeld zoals hij dat wel zou moeten doen. Tiuri is selectief bezig. Darkster die veel erge badposts heeft is nog op haarweb te vinden.

Graag jullie mening of dit wel rechtvaardig is. Dat Darkster niet en Biljartbal wel word gebanned. Dit terwijl Darkster toch ook wel soms veel erger is dan Biljartbal.

I want justice!!!!!!!
ik heb telkens geprobeerd de discussie te voeren met duidelijk bronvermelding.
het enigste wat jullie deden was achterlijke argumentatie geven en mensen te beledigen gebasseerd op jullie eigen verzinsels.

wat ik heb gezegd kan worden ervaren als kwetsend maar ik heb me altijd wel gebasseerd op objectieve bronnen en deze ook duidelijk gegeven.
ik ben niet begonnen om de discussie naar het lage punt te brengen zoals die eindigde.
ik weet bijna wel zeker dat iedereen die die discussie heeft gevolgd het met me eens is dat jij, biljartbal en zimza ongelooflijk asociaal bezig waren.
tja en dan kun je verwachten dat mensen ook in jullie optiek vervelend reageren.

vraag me trouwens wel af waarom je alleen mij betrekt terwijl er ook anderen zijn die "erg" gereageerd hebben.
daarnaast is het ook compleet hypocriet om jezelf niet te noemen...

ik sta trouwens volledig achter alles wat ik heb gezegd en als dat betekend dat dat een ban moet opleveren so be it.
alles wat ik over de moslims in het algemeen heb gezegd is gestaafd met bronnen, zelfs voor een uitspraak waar ik eerder een tempban voor kreeg kan ik een bron geven als ik wil.
gezien de uitspraken die jullie hebben gedaan en jullie ongefundeerde uitspraken jegens complete groepen als homo's, joden en het complete blanke ras heb ik opmerkingen over jullie gemaakt waar ik nog steeds achter sta.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline