Los bericht bekijken
Oud 2 januari 2020, 15:38   #17
grsuy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2015
Berichten: 149
Geslacht:
In welke mate ze medisch geschoold zijn kan ik niet zeggen. Als dat voor jou erg belangrijk is, zou ik niet aarzelen om het na te vragen natuurlijk.

Om in dezelfde vergelijking te blijven... Als men een huis laat bouwen doet men toch ook een beroep op een metselaar, een elektricien, een loodgieter, een dakwerker... weten die allemaal alles over hoe een huis van A tot Z gebouwd moet worden? Nee, want de architect of projectontwikkelaar zal wel hogere studies gedaan hebben en veel meer theoretische kennis hebben om concrete berekening te maken en dergelijke, maar ik stuur hem toch ook liever zelf niet op mijn dak of laat hem liever niet zelf mijn muur metselen of aan mijn leidingen prutsen... Natuurlijk is zijn aanwezigheid wel belangrijk om alles in het oog te houden en kort op de bal te kunnen spelen indien nodig, net als de arts bij een HT.

Ik begrijp je bezorgdheid en moedig het zeker aan dat je het zekere voor het onzekere wil nemen. Ik heb mezelf ook optimaal georiënteerd om een keuze te maken maar ik denk wel dat in elke respectabele kliniek er meteen een arts aanwezig moet zijn in het zeer uitzonderlijke geval dat er zich een complicatie voordoet waar de assistente zelf geen antwoord op zou hebben.
grsuy is offline   Met citaat reageren