Los bericht bekijken
Oud 5 december 2011, 20:02   #1
pokerhontas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2008
Berichten: 8
29 en begin kaler te worden

Hoi, ik heb al sinds mijn 16e best wel inhammen, maar dat is nooit erger geworden, tot ongeveer een jaar geleden.

Het is niet echt zichtbaar als ik mn haar niet te lang laat groeien en ik het een beetje over mijn voorhoofd draag maar het is wel verslechterd. Op mijn kruin heb ik altijd wel genoeg haar gehad tot ook ongeveer een jaar geleden, ik zie als ik een foto van bovenaf maak wel echt dat de haren op mijn kruin dunner zijn, je kunt er bijna doorheen kijken. Niet perse dat het een kale plek is maar wel aan de dunne kant.

Ik ben eigenlijk niet echt een voorstander van allerlei medicijnen die veel geld kosten, niet heel goed zijn voor de gezondheid en mss ook geeneens helpen, maarja ik wil ook niet kaal worden. Als je rond m,ijn leeftijd, 29, haar begint te verliezen gaat dat dan minder agressief dan wanneer je 10 jaar jonger bent of maakt dat niet uit?
En moet je voor bijvoorbeeld die haarstimulerende lotion (ben even de naam kwijt) een doktersrecept of kan je dat gewoon bij de apotheek/drogist halen?

Grt
pokerhontas is offline   Met citaat reageren