Los bericht bekijken
Oud 29 januari 2009, 20:17   #106
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
dag anoukje,

of centra een app kopen en dus hoeveel er in centra staan is eveneens afh van de aankoopprijs, de reclame die de verkoper maakt en hoe snel hij of zij via marketing mogelijke klanten bereikt en hoe gemakkelijk een dergelijk apparaat bestelbaar en leverbaar is,(verkrijgbaar). Dus helaas niet alleen afh van de kwaliteit van een product op zich. Maar ik begrijp je redenering wel heel goed, alleen vrees ik dat die in de praktijk niet helemaal klopt(aangezien er ook andere dingen meespelen). Nu is het wel zo dat sommige leden tijdens hun zoektocht vrij vele te weten gekomen zijn en dus enigszins deskundig op dit gebied geworden zijn, zij het autodidactisch, lanny is er daar een van.

het verbranden is vooral te wijten aan onkunde van de behandelaarszijde uit, en niet afh van het app. Ik mag hopen dat je op je strepen gestaan hebt wanneer duidelijk werd dat je verbrand was?? Is het goed afgelopen? (kijk, en vanwege juist dergelijke redenen probeer ik mensen te waarschuwen, mensen zijn hier om iets aan hun probleem te doen, zij het accepteren, ervaringen delen, zij het effectief een blijvende ontharingsmethode kiezen, wanneer ze dan verbrand worden door onkunde van de behandelaar uit, dan is dat werkelijk verschrikkelijk, je denkt iets ana je probleem te doen, en krijgt er nog eens brandwonden bij. Daarom dat ik probeer mensen te waarschuwne, niet alleen voor dit soort dingen maar vooral in de hoop dat mensen weten waar zeo p moeten letten, en een goede, kritische en geschikte keuze kunnen maken, met de meeste kansen op geslaangd resultaat, zonder vervelende neveneffecten).

hoe dan ook, heel veel succes met je behandelingen anoukje en hopelijk geeft het het gewenste resultaat!!!

xxx marte
Marte is offline   Met citaat reageren