Los bericht bekijken
Oud 13 juni 2009, 18:37   #45
Pelle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2008
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Kniekous weet soms van gekkigheid niet, hoe hij alles moet rechtpraten...vergeef hem.

Toegegeven toch, ondanks dat er bij deze meneer misschien wel iets aan de hand is, zitten er ook allerlei andere natte supplementen in zijn haar, Pelle. Dan is het niet meer dan logisch dat je hoofdhuid ziet en al helemaal hoe het nu gekamd heeft, met die scheiding. Daar kan je toch helemaal geen conclusies aan verbinden. Het is alleminst zo dat 't "flink uitgedund" is en dat je er waarschijnlijk "rechtdoor heen kijkt" mits het rechtop zou staan. Jullie beide hebben enigzins een punt, vind ik, maar neigen allebei naar uitersten.

Norwood2,

Ik ben het ook met je eens dat er gel of iets dergelijks doorheen zit en het daardoor 'erger' lijkt dan het is! Echter was ik niet zo gecharmeerd waarop dit gezegd werd door kniekous.
Ik ben een redelijk mens en luister altijd netjes naar andere zijn of haar mening, maar als ik dan zo'n reactie terug krijg dan houdt het bij mij op.
Ik gaf ook gewoon mijn mening en om dan iemand met achterlijk te bestempelen hoeft nou ook weer niet meteen.

That's it!
Pelle is offline   Met citaat reageren