Los bericht bekijken
Oud 5 december 2016, 13:36   #6
Pam94
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2016
Berichten: 15
Geslacht:
reactie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
http://www.haarweb.nl/forum/attachme...8&d=1453152587

Hier zie je hoeveel % 0,2 zijn werk zelfs nog doet....
Beste Themen,

in je regiem zie ik dat je 0,625mg every other day (eod) inneemt sinds februari van dit jaar. Ik vroeg me af hoe dit voor jou werkt? Ik zit nu sinds juli (dus nu zo'n 5 maanden) op 0,25mg eod, en ervaar hiermee nog niet een heel krachtig effect, wat wellicht niet gek is gezien de lage dosering. Wel heb ik de laatste weken aanzienlijk minder haaruitval dan een maand geleden, waar ik toen in mijn handdoek na het douchen zo'n ~50 haren verloor, verlies ik er nu nog ~5. Dus je zou kunnen zeggen dat finasteride tot op een bepaalde hoogte "zn werk" aan het doen is. Nu twijfel ik erg wat ik moet doen, of dat ik misschien de dosering moet verhogen naar bvb 0,5mg eod of 0,25 iedere dag? Of wellicht gewoon geduld hebben, aangezien de haaruitval al wel verminderd is? Eerder gebruikte ik finasteride 0,5mg iedere dag. Dit werkte als een trein, mn haar werd stugger, dikker, meer. Helaas had ik toen toch wat last van verminderd libido/erecties. Hierna ben ik toen ongeveer een half jaar gestopt en nu alweer 5 maanden 0,25mg eod dus.

Excuses voor de lange brief, maar ik ben benieuwd naar de mening van andere ervaringsdeskundigen. Wanneer iemand anders dan Themen hier ook iets zinnigs over kan melden ben ik daar uiteraard ook blij mee.
Pam94 is offline   Met citaat reageren