Discussie: Het is zover!
Los bericht bekijken
Oud 22 augustus 2009, 18:50   #60
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jzijp Bekijk bericht
He Ambo,

zag net pas dat je je HT achter de rug hebt. Gelukkig is alles goed verlopen.
Ziet er goed uit. Hopelijk gaat het herstel ook vlot. Zag de opmerking van desteffen over de lymfedrainage. Ik ben ervan overtuigd dat dat zeker helpt.

Aangezien ik zelf vlak voor mijn eigen HT sta (a.s. vrijdag) ben ik ook blij om nog even zoveel ervaring incl. foto's te zien.

Heb je nog specifieke dingen gedaan/gebruikt om bv. het slapen gemakkelijker te maken. Ik heb elders op het forum ook mensen iets over kleine kussentjes horen zeggen (of de overweging om in een stoel te slapen).

In ieder geval een heel goed herstel en hopen dat het resultaat naar verwachting is.

ps volgens mij heb je een lieve mevrouw Ambo

Dank je!

Ik kan je helaas weinig tips geven wat het slapen betreft. De eerste nacht heb ik prima geslapen van elf uur tot een uur of zes, maar dat zal hoofdzakelijk gekomen zijn door de slaappil die ik van Transhair had meegekregen.

De drie nachten daarna heb ik wat onrustig geslapen, hoe ik ook lag, na een tijdje voelde mijn hoofd niet meer lekker aan op het kussen.

De eerste nacht heb ik wel met twee kussens op elkaar geslapen, dat lag nog het minst rotte. Tip: zorg voor een aantal dikke, dunne, grote en kleine kussens, dan kan je proberen wat het lekkerst ligt!

In een stoel slapen vond ik geen optie, dan zou ik volgens mij 's ochtends gebroken zijn, en dat lijkt me ook niet goed voor mijn herstel....

Verder heb ik op advies van de arts veel water gedronken, wat de afvoer van het vocht zou bevorderen. Maar heb dus nauwelijks last gehad van vochtophoping in mijn aangezicht, heb denk gewoon geluk gehad!

Als het weer het toelaat (geen regen en geen zon), dan ga ik straks lekker een uurtje fietsen op mijn mountainbike, lekker mijn kop in de wind en zonder pet, want dat vind ik maar niks....

En mevrouw Ambo is inderdaad een topper...

Jij in ieder geval ook heel veel sterkte en succes voor aanstaande vrijdag, hoop dat het net zo voorspoedig als bij mij zal gaan!!

Laatst gewijzigd door Ambo; 22 augustus 2009 om 18:52
Ambo is offline   Met citaat reageren