Los bericht bekijken
Oud 14 oktober 2009, 00:08   #105
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jzijp Bekijk bericht
Het is alweer even geleden sinds mijn laatste posting. Drukte alom, maar toch maar even een update.

Ik ben nu 6 1/2 week onderweg en moet zeggen dat alles erg goed gaat. In het ontvangstgebied is wel een gedeelte uitgevallen en komen nieuwe haren. Een groot deel is niet uitgevallen en groeit lekker door (hopelijk valt dat niet alsnog uit). Aan de achterkant heb ik gelukkig niet veel last meer van uitval. Dat was met name in de eerste weken heel erg (rondom mijn litteken).

Van mijn litteken heb ik niet erg veel last. Het is niet pijnlijk en ik merk er nauwelijks iets van. Ik voel het met name als ik in de auto zit en mijn hoofd even tegen de hoofdsteun laat rusten. Het voelt nu als een verdikking op mijn huid.

Verder heb ik in het ontvangstgebied geen klachten zoals pijn, puistjes of andere zaken. Het enige is dat de huid nog steeds licht verkleurd is.


Ik zal binnenkort nog wat foto's maken en plaatsen.

Het gaat allemaal heel voorspoedig zo te lezen!

Heb je het gevoel al weer helemaal terug? Ik ben nu acht weken na mijn HT en heb nog wel een wat 'doof' gevoel boven mijn litteken, maar dat geeft totaal geen hinder in het dagelijks leven. Het voelt alleen wat raar als je op die plek ergens tegenaan leunt...


Bijzonder dat het litteken bij jou als een verdikking (bol) aanvoelt, bij mij voelt het juist als een inkeping (hol) aan...

Laatst gewijzigd door Ambo; 14 oktober 2009 om 00:11
Ambo is offline   Met citaat reageren