Los bericht bekijken
Oud 3 januari 2011, 16:33   #15
haaruittrekken
Beter Worden
 
Geregistreerd: 28 september 2010
Locatie: Almere
Berichten: 2
Je kunt stoppen met dwangmatig haar uittrekken

Hallo allen,

Hier een berichtje van Rik (van Bastelaar). Heb in september 2010 een kort berichtje op dit forom geplaatst met de bedoeling om jullie te helpen als je hier van af wilt komen en het je zelfstandig niet lukt. Met verwijzing naar de website. Heb er daarna nooit meer naar gekeken. Sprak zojuist de persoon die aangaf dat ze er nu vanaf is en die ik mocht begeleiden daarbij. Zij vertelde me dat ze gereageerd had via het forum, vandaar dat ik nu pas deze discussie lees.

Ja, ik begrijp jullie reacties enigszins wel. Afhankelijk of je al veel geprobeerd hebt lijkt het wellicht magisch dat zoiets zo snel overwonnen kan worden. Toch is het gedrag van haaruittrekken niet anders dan andere vormen van dwangmatig gedrag die overwonnnen kunnen worden. Maar alles begint met willen veranderen en je open stellen. Zodra je gelooft dat iets niet kan sluit je jezelf onnodig af van mogelijkheden. Daarom werken geloofsovertuigingen zo sterk door in wat mensen wel en niet doen. Mijn enige wens voor degene die echt willen is dat je weet dat je hier mee geholpen kunt worden. Dan vind je daarna zelf je weg wel naar een oplossing.

Overigens hebben we ondertussen weer een aantal nieuwe succes verhalen van mensen aan de website toegevoegd. Kijk maar eens onder succes verhaal' op de website . Je kunt via de website ook een formulier aanvragen wat je helpt om eerlijk naar je zelf te zijn of je hier wat mee wilt. Een formulier waar de kracht van verandering al in zit door de vragen die we je voorleggen. Het helpt je om zeker te stellen voor jezelf of je hier wat mee wilt en het is geheel vrijblijvend.

Hier laat ik het overigens bij op dit forom. Wat jullie hier individueel mee doen is aan jullie. Dat is ook het mooie van het leven vind ik zelf, dat je de vrijheid hebt om je eigen keuzes te maken . En elke keuze is goed.

En ten slotte, iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Hartelijke groeten,

Rik van Bastelaar

Laatst gewijzigd door haaruittrekken; 4 januari 2011 om 10:04 Reden: Reclame
haaruittrekken is offline   Met citaat reageren