Los bericht bekijken
Oud 2 april 2017, 02:43   #6
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Crocky Bekijk bericht
Mat-effect kan ik moeilijk beoordelen aangezien ik sowieso gel gebruik die al wat glans geeft. Het lijkt wel minder te glanzen dan een standaard haarspray.
Je kunt de glans beoordelen door een heel klein beetje van die hairspray aan de binnenkant van je pols te spuiten, en dan laten spiegelen in een felle lamp. Op je andere pols kun je dan ter vergelijking een even grote hoeveelheid van een gewone goedkope hairspray spuiten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Crocky Bekijk bericht
Ik was eigenlijk gewoon op zoek naar een geurloze of mannelijke haarspray, andere eigenschappen zijn mooi meegenomen maar geen vereiste voor mij.
Ik denk dat de geur van de meeste hairsprays al na een uur is vervlogen. Je kunt ook een hairspray zoeken waar bijna geen parfum in zit.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Crocky Bekijk bericht
De hold lijkt wel wat minder dan de standaard haarspray die ik ervoor gebruikte. Als ik nu door mijn haar wrijf hangen er makkelijk enkele vezels aan, dit was met standaard 'vrouwelijke' haarspray minder.
Zou je alsjeblieft eens willen proberen, of je gewone goedkope hairspray mat kunt maken, door wat Toppik-vezels op de natte hairspray te strooien, en die dan vast te drukken of wrijven? Ook dat kun je op je pols of hand doen, met een heel klein beetje hairspray. Dat kun je eenvoudig weer afwassen met warm water en zeep.

Laatst gewijzigd door theo sluis; 2 april 2017 om 02:45
theo sluis is offline   Met citaat reageren