Los bericht bekijken
Oud 25 maart 2012, 20:50   #8
Expert
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2012
Berichten: 152
Volgens mij is hier van afstand geen simpele rekensom van te maken.
Vergeet ook de lunch niet.

Maar het meeste zal inderdaad in 't arbeidsloon zitten. Maar daar hoeven we niet verbaasd over te doen. Dat is bij doktoren, psychologen, chirurgen, tandartsen, orthodontisten, dietisten e.d. net zo. Men beheerst een kunstje en daar moet voor betaald worden. Ik denk dat wel allemaal blij zijn met chirurgie en doktoren maar de tandheelkunde, orthodontie, psychologie is wat mij betreft een grote geldklopperij. Niet voor niets wordt er nog maar beperkt vergoed bij psychlogische hulp en de dietist is er volgens mij al helemaal uitgeknikkerd. Ik zeg niet dat het niet nodig is, maar de prijs en de zorg die je ervoor terug krijgt lopen gewoon mank. Je zit gewoon voor het loon te betalen. Ik ben het er wel mee eens.

Het is toch te ridicuul voor woorden dat je 60-80 euro per uur betaald voor een gesprek bij de psycholoog en dan krijg je er nog niet eens aan bakkie bij. Dat je een 30 euro betaald bij de dietist die je even op de weegschaal zet en dingen vermeld die je zelf ook op het internet kan vinden. Dat je 60 euro moet neertellen bij de tandarts omdat hij/zij 2 minuten in je mond kijkt en de gebruikelijke 2 foto's moet maken. Dat je 40 euro betaald bij de orthodontist omdat de goede man het staaldraadje in je mond iets strakker zet en dat 12x per jaar.

Je kan beter medewerker worden van de expert en magnetrons verkopen.
Expert is offline   Met citaat reageren