Los bericht bekijken
Oud 6 april 2012, 11:45   #9
Expert
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2012
Berichten: 152
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennis1972 Bekijk bericht
Vreemd kon nergens vinden dat je hier elke dag verplicht moest posten op dit forum.

Wat ik probeerde duidelijk te maken

Ik vind een arts die een ht doet, heb t wel over fue en geen fut. Vind ik geen echte chirurg. Als hij alleen de lijntjes op je kop tekent en de assistenten doen de ht zowat helemaal zelf.

Ja bij een borstvergroting aanwezig , bij elke operatie wel. maar zie een assistenten geen borstvergroting uitvoeren .

Maar die borstvergroting was een voorbeeld.

Je kan lullen wat je wil, een ht fue word gewoon over t algemeen te veel voor gevraagd.

Maakt voor de rest ook niks uit.
Of je betaald het of je zoek andere oplossingen dat is voor iedereen zijn eigen keuze.

Ik geef alleen mijn mening. Volgens mij ben ik daar ook vrij in om te doen.
Zeg ook niet dat iemand dat moet aannemen.

Merk wel je mag hier niet te negatief spreken over een kliniek.
maar dit forum is toch om mensen te helpen en ervaringen te delen.
Of is dit een forum om klinieken te helpen.


Maar als jij je zo aangesproken voelt zal ik me excusses aanbieden dat ik heb gezegd dat HT s te duur zijn. en dat ik artsen die ze uitvoeren geen echte artsen vind.En natuurlijk dat ik niet zo snugger als jou bent.

Vraag me stiekum af of jij toevallig bij 1 van zo kliniek werkt of hebt gewerkt.

hey maar no hard feelings hoor
Je had al positief antwoord gegeven en dan ineens 9 later dagen noem je me nog eens sjappie op dezelfde reactie van mij, vond ik wat vreemd.

Maar goed doet er verder ook niet toe, ik heb er geen probleem mee dat jij ht's duur vind. Ik vind ze eigenlijk ook TE veel kosten, maar probeer wel iets te relativeren. Je hoeft helemaal geen excuses aan te bieden. De chirurg doet misschien niet zoveel het vuile werk als bij een chirurg die een borsttransplantatie doet, maar wel iets meer dan lijntjes trekken en hij is er gewoon de hele dag. Jij kijkt dus eigenlijk meer naar verrichte arbeid. Op zich niks mis mee, jij bent tenslotte tegelzetter. Maar ik ben ambtenaar en als ik betaald ga worden naar verrichte arbeid dan verdien ik niks meer. Het draait toch uiteindelijk om de uren die je maakt en het resultaat ervan. En baggataliseer het niet want een transplantatie is toch een kunstje die je moet bezitten. Het is geen toeval dat topartsen er meer van maken dan vele anderen. Ik zou nooit naar die fabrieken in Turkije gaan of anderen die lekker goedkoop zijn.
Expert is offline   Met citaat reageren