Los bericht bekijken
Oud 7 november 2017, 21:17   #12
Yvonne84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2017
Berichten: 13
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanneke49 Bekijk bericht
Yvonne, kijk ook eens naar andere mogelijkheden. Ik heb zelf afgezien van transplantatie, ga nu voor de micropigmentatie bij Beayty Clinic Nederland in Katwijk. Een haarwerk wil ik zelf niet, vind ik te warm (heb t altijd al warm). Bij mij kijk je ook zo op de hoofdhuid, al zeggen veel mensen nu dat het ze nooit is opgevallen. Door de pigmentatie krijgt je hoofdhuid min of meer de kleur van je haren, waardoor je haar voller lijkt.
Succes met alles!
Ik weet niet in hoeverre MHP een oplossing voor mij zou zijn, ik zal meer moeten lezen.

Maar je hebt wel gelijk dat het loont om andere mogelijkheden te onderzoeken.
Ik ben maar heel kort geleden begonnen met het aanbrengen van oogschaduw bij mijn scheiding en mijn haargrens aan de voorkant, ik had dat op youtube gevonden samen met wat andere tips om dun haar dikker te laten lijken.
Zo zijn er vast nog wel meer truukjes en behandelingen te vinden, ik moet daar gewoon een keer de tijd voor nemen.

Wat ik tot nu toe gedaan heb om mijn haar beter te laten lijken;
- oogschaduw waar je anders op mijn hoofd kijkt- nooit een middenscheiding dragen -pommade en stijltang om haarstructuur beter te laten lijken.... en ik draag voornamelijk katoenen hoedjes (die zachte hoedjes voor mensen met chemo haaruitval) als ik naar buiten ga en niet perse helemaal opgedoft hoef te zijn voor een feest.
Zoals hier https://www.mooihoofd.nl/comfort-mut...ine-1692185600

Als het 30 graden is draag ik liever zo'n hoedje dan een pruik om eerlijk te zijn, maarja wat als je dan naar een bruiloft moet.
Misschien dat ik dan toch een pruik een betere optie vind, die hoedjes staan niet zo mooi bij formele jurken vind ik en als iemand die veel met mode bezig is vind ik het toch wel erg belangrijk dat ik mezelf kan presenteren op een manier die past bij de gelegenheid en tegelijkertijd wat zelf expressie bied.

Ik heb vaak gedacht over een simpele topper want die bieden vaak meer comfort dan pruiken, maar mijn hele haarstructuur is naar de knoppen en dan zal het moeilijk zijn om zo'n topper goed te mengen met mijn eigen haar. Of ik moet het elke week stijlen met de stijltang maar dat zal ook niet goed zijn voor mijn eigen haar.

Vandaar de zoektocht naar een goede pruik, maar tegelijkertijd ben ik ook nog bezig met wat ik met mijn eigen haar kan doen om het beter te laten lijken.

Dankjewel voor het meedenken.
Yvonne84 is offline   Met citaat reageren