Los bericht bekijken
Oud 27 maart 2007, 19:05   #4
susie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2006
Berichten: 33
Hoi hoi,

wat fijn om te lezen dat meerdere mensen die behoefte delen. Tot nu toe haalde ik veel steun uit het enkel en alleen lezen van andere threads. Maar ik ben nu toe om actief deel te nemen, acceptatie is begonnen..... Ik merk duidelijk dat de ene dag beter gaat dan de andere dag. Maar hierin ben ik dan ook een "echte" vrouw....ups en downs. Alleen merk ik de laatste tijd (naarmate mijn haaruitval steeds beter zichtbaar wordt) dat mijn ups minder vaak voorkomen en mijn downs dieper zijn. Jammer eigenlijk, dat HAAR mijn leven zo gaat bepalen. Had nooit van mezelf verwacht dat ik zo zou veranderen.
Ik wil dan ook op deze manier een poging doen om het van me af te schrijven en rust te vinden.

Vandaag was een slechte dag. Met een flinke huilbui in de ochtend en 2 uur surfen op het internet naar oorzaken/oplossingen/haarwerken/noem maar op.... Gelukkig net weer een goed gesprek met mijn vriend hierover gehad en dat lucht op. Maar toch, ik kan me niet voorstellen dat hij me echt begrijpt. Misschien wel gemeen van mij??? Hoe is jullie ervaring hiermee? En....hoe is jullie dag verlopen?

Xx
susie is offline   Met citaat reageren