Los bericht bekijken
Oud 25 augustus 2011, 12:49   #16
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dieselll Bekijk bericht
Zelf heb ik wel het idee dat ze er bij Esteworld van uitgaan dat ze het maximum willen bereiken. Weet niet of dit op voorrand altijd goed wordt gecommuniceerd wat je wens (lees aantal grafts) is en wat haalbaar is. Ze gaan eerder uit van een goed resultaat (ongeacht het aantal grafts) zodat het er natuurlijk uitziet.
Ik moet nog meemaken dat het resultaat minder natuurlijk wordt, naarmate je meer grafts krijgt.

Maar als er gewoon niet meer inzat, dan moet je er idd gewoon vrede mee hebben.

Nu herken ik je weer van de foto's, maar vind het wel verassend dat er maar enkel 2000-2500 grafts inzaten ondanks die eerdere FUT, die van wat ik me kan herinneren niet eens zo groot was, niet ? Maar ze zullen dat daar best juist ingeschat hebben. Wat dat betreft is dit ook een kanttekening voor een transplantatie in het buitenland. Ze hebben je nooit van te voren gezien, consultatie is er niet bij. Dan kan je dus inderdaad tegen deze struikelblokken aanlopen.

Ik kan wel zien dat je heel fijn haar hebt, maar dat heb ik ook. Maar waarschijnlijk heb je ook een hele lage dichtheid per cm2 en er kan uiteraard niet gesponst worden rondom je FUT litteken.

Fijne vakantie verder.
Lucky is offline   Met citaat reageren