Los bericht bekijken
Oud 19 juni 2015, 20:39   #27
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Ik kan me zelfs niet de eerste keer herinneren dat ik dergelijke verhalen las over fina. En volgens tha interwebzzz zouden er een miljoen jaar geleden al 'diverse class action suits tegen fina lopen in Amerika'. Ach ja. Ik kijk vooral naar mezelf en m'n eigen lichaam en geestestoestand. En zolang geen overheid het verbiedt, ga ik me er toch verder niet in verdiepen. In een bepaalde zin heb ik dan toch genoeg vertrouwen in FDA etc. op het moment dat men het goedkeurde. Het feit dat duta nu zelfs al in de laatste trials zit voor hair loss doeleinden in bepaalde landen doet me ook wel vermoeden dat fina nu niet echt zó vreselijk kan zijn.

Er zullen zeker mensen zijn met echte bijwerkingen, natuurlijk, het is dan ook geen snoep, maar er zijn ook echt véél ongegronde paniekverhalen. En dat vind ik zelfs niet eens onlogisch. Finasteride wordt genomen door mensen die toch al alleszins niet 100% goed in hun vel zitten, als zij dan vervolgens - al dan niet ingebeelde - kwaaltjes gaan ontwikkelen, is het wijzen naar fina als de grote schuldige denk ik makkelijk gedaan. Vaak iets te makkelijk. Ik hoop in ieder geval dat TS zich zo snel mogelijk weer op en top voelt, met of zonder fina
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie

Laatst gewijzigd door Hairpilot; 19 juni 2015 om 20:42
Hairpilot is offline   Met citaat reageren