Discussie: hsi amsterdam
Los bericht bekijken
Oud 17 juli 2014, 18:12   #57
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Niet lullig bedoeld hoor Arashi, maar kan mij nog herinneren dat je aardig kritiek op mij uitte, omdat ik Hans Kazan Aka Gho totaal niet serieus nam met inderdaad zijn fabeltjes om nog maar te zwijgen over zijn resultaten.
Nou je had niet echt sterke punten voor je kritiek destijds en liep nogal te schelden zonder echte onderbouwingen, daar kon ik niet zo veel mee. Inmiddels zijn die onderbouwingen er wel degelijk, aangezien ik o.a. zelf een analyse heb gedaan waaruit bleek dat de hergroei in ieder geval bij lange na geen 80% procent was, misschien zelfs 0:
https://www.baldtruthtalk.com/thread...an-open-letter

Verder heb ik hierna Dr Gho 3000 euro geboden om een 50 graft test uit te laten voeren op me, omdat ik nu wel eens 100% zekerheid wilde of het nou wel of niet werkt. Dat weigerde hij. Toen was het voor mij helemaal wel duidelijk. Toen ben ik gaan uitzoeken waarop ze hun claims dan eigenlijk baseren en toen bleek dat dat dus allemaal terug komt uit die publicatie in dat Nederlandse tijdschrift. Ik ben dat toen gaan onderzoeken en toen bleek dat nooit onderzocht is of de foto's wel echt waren (de foto's in dat artikel zijn veel te wazig om uberhaupt uitspraken te kunnen doen over het resultaat). Overigens gaf Gho destijds als reden op voor het weigeren van mijn 50 graft test dat hij een test op 1 persoon 'niet statistisch relevant' achtte. Het was daarom wel ergens heel grappig toen ik er achter kwam dat zijn eigen test in dat tijdschrift op slechts 5 personen is uitgevoerd, over statistische relevantie gesproken, haha, wat een giller

Inmiddels hebben tientallen doctoren geprobeerd wat Gho in dat artikel claimt te doen en allemaal rapporteerden ze hetzelfde: dat het niet werkt. Dat het dus allemaal list en bedrog is, dat is inmiddels wel helemaal zeker voor me.

Laatst gewijzigd door Arashi; 17 juli 2014 om 18:18
Arashi is offline   Met citaat reageren