Los bericht bekijken
Oud 15 oktober 2007, 21:49   #75
jimmie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2007
Berichten: 7
Hallo haarwebbers.
Ik heb me net geregistreerd op het forum na al een tijdje rondgekeken te hebben. Ik ben een jongeman van 16 jaar en ik heb tot mijn grote spijt haaruitval vanaf mijn 14e levensjaar. Bij mijn vader begon het kaalworden ook ongeveer op die leeftijd. Op zijn 20e had hij vanboven haast niks geen haar meer. Hij heeft 2 broers die beiden ook heel vroeg kaal werden. En er zijn meer gevallen te vermelden in de familie.
Mijn vader zegt dat hij het niet erg vond dat hij zo vroeg kaal werd maar ik vindt het uitermate vervelend.

Mijn kruin begint steeds meer door te schijnen en ook mijn haargrens is al een centimetertje of 1,5-2 naar boven getrokken. Daarbij heb ik ook inhammen. Ik ben nu ongeveer 50% van het haarvolume verloren, wat nog niet echt te zien is voor mensen die niet weten hoe het ervoor was maar ik had een hele dikke bos met haar.

Als ik er niet over praat met mijn ouders dan praaten zij er ook niet over dus dat is best wel moeilijk voor me. Mijn vader begrijpt overigens mijn probleem wel maar er wordt niet makkelijk over gepraat.

Ik heb op mijn 15e een of ander wondermiddeltje besteld. dat was een vloeistof die ik moest inmasseren maar daar zag ik na ee aantal maanden geen resultaat van. Daarna heb ik pillen besteld. Alopesan 400 en nog iets van dien aard. Dat heb ik een aantal maanden gebruikt en nog een keer bijbesteld al zag ik geen resultaat maar je blijft hopen.

In totaal heb ik daar zoŽn 500 euro aan gespendeert en toen zag ik toch wel in dat die wondermiddeltjes niet hielpen. Ik ben op zoek gegaan naar informatie over kaalheid op internet en toen kwam ik dit forum tegen.

Ik heb al gezien dat ik in elk geval niet alleen ben en ik hoop dat ik een oplossing kan vinden want ik vindt mezelf eigenlijk nog wel heeeel jong

Greetings
jimmie is offline   Met citaat reageren