Los bericht bekijken
Oud 24 mei 2019, 11:46   #203
mexicang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2016
Berichten: 157
Geslacht:
Janneke,

Ja,het werd inderdaad weer bij mij neer gelegd. Dat is voor hun natuurlijk ook het makkelijkste nietwaar? Want dan maak je de klant onzeker. Want een klant zal het wel niet weten...
Maar het is van de zotte.

Ik heb net even de verzekering gesproken, de persoon die mijn klacht behandeld was er niet, komt later, maar diegene die ik sprak was echt in shock toen ik zei dat ze bij de haarwerker hadden gezegd dat ik het nog steeds niet heb geaccepteerd.
Ik word straks terug gebeld,ik heb al het idee van een second opinion neergelegd bij diegene die ik sprak, zij vond dat helemaal geen gek idee.

Marianne,
ik moet straks mijn haarwerk ophalen. Maar ik denk dat je wel snapt dat ik er bar weinig zin in heb. Ik ben er helemaal klaar mee, het geeft mij zoveel negatieve fibes, daar zit ik niet op te wachten.

Ik hoef overigens niks extra's te betalen. Ik ben ook heel verbaasd dat jij er iedere keer voor moet betalen! Dat is echt bizar! Je betaald al een klap geld en dan ook nog betalen voor iets wat service zou moeten zijn? bijzonder!

Janneke, wat betreft een link tussen haaruitval en (erg) warm weer...
Dat zou wel mogelijk kunnen zijn. Alleen, omdat het haar verschillende fases heeft, zei de dermatoloog dat het niet zo snel kan. Als het in april erg warm is, dan zou het 3 maanden later zichtbaar moeten worden ipv een week later.

Wel kan het zo zijn dat het jeuken en het branderige gevoel op de hoofdhuid komt door een reactie op de zon. Hij begon over een allergische reactie.
Zoals je op je huid ook een zonne allergie kunt hebben, is dit vergelijkbaar.
Hij gaf aan dat ik het moet proberen met anti histamine.
Op een zonnige dag, zoals vandaag, een pilletje innemen en dan kijken wat het doet.
Het zou een verklaring kunnen zijn, maar ik vooralsnog vind ik het bijzonder dat zodra de zon schijnt, het brandt en jeukt. Of een pilletje daar tegen gaat helpen? geen idee.
Ik vergeet het overigens ook steeds hoor .
Nu schijnt de zon volop, ik ben nog niet buiten geweest, dat ga ik zo wel even doen, dus ik ga nu een pil nemen
mexicang is offline   Met citaat reageren