Los bericht bekijken
Oud 29 juli 2019, 22:11   #43
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalen=balen Bekijk bericht
Minox deed bij mij niet zoveel. Van fina kreeg ik flinke hergroei en al mn haar werd dikker en vooral ook donkerder. Krijg vaak de vraag of ik mn haar heb geverfd. Na zo’n 5 hele effectieve jaren (misschien wel één van de beste responders ooit) gaat het sinds 1,5 jaar weer heel erg achteruit en lijkt de kracht van mn uitval te winnen van de kracht van fina. Over een jaar zit ik weer op het punt waar ik vertrok. Besef dus goed dat het resultaat van fina ook maar tijdelijk is, voor de meesten althans. Ben gelukkig wel m’n twintiger jaren doorgekomen met een flinke bos haar. Benieuwd hoe hard het achteruit gaat als ik het vertrekpunt weer heb bereikt. Toch dankbaar voor wat fina me heeft gebracht, al hoopte ik natuurlijk dat het resultaat nog wel wat extra jaren aan had gehouden.
Fijn dat finasteride bij jou goed aansloeg. Hoelang duurde het ongeveer voordat je kale(nde) plekken dichtgroeiden, en dat je haar in het algemeen dikker werd?
En ben je uiteindelijk overgestapt naar iets zwaarders, zoals dutasteride?
En nog bijwerkingen ervaren gedurende de jaren?

Sorry voor de vele vragen.

P.S.: wat de "verdikking" van je haar betreft; hoe zit dit precies in elkaar? Bedoel je met verdikking dat bestaande haren op den duur uitvallen (natuurlijke haarcyclus) en dat deze vervangen worden door dikkere haren, of bedoel je dat er simpelweg meer haartjes groeien dan voorheen, wat zorgt voor meer dikte?
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)

Laatst gewijzigd door PJKG; 30 juli 2019 om 12:03
PJKG is offline   Met citaat reageren