Los bericht bekijken
Oud 10 augustus 2009, 14:27   #57
little_girl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2009
Berichten: 63
Pff

Hoe moet ik dit nou weer gaan regelen? ik wil de Minox 5% en heb daar de dokter voor gebeld of ik die op recept kan krijgen, moest vandaag terug bellen of de dokter daarmee akkoord ging en dan kon ik het vandaag in de apotheek ophalen.

Nu ik net bel of het goed is, krijg ik te horen dat de dokter niet akkoord gaat, ik krijg dus geen minox 5% omdat ik daar gezichts beharing van zou krijgen. (net alsof mij dat wat interesseert, beter een snor dan een kale kop, die snor hars ik wel weg)

Overal waar ik wat probeer kom ik weer vast te zitten, nu kom ik weer niet verder. Daar word je toch dood moe van?

Zal eens de Dermatoloog gaan bellen, en vragen die me minox 5% kunnen voorschrijven, maar ik denk niet dat ze het doet.
Want toen ik voor het eerst bij de dermatoloog was en AA geconstateerd werd, heeft ze dat flesje minox 2% die ik meegenomen had, aangewezen en zei ze, die kan je weggooien, heb je niks aan.

Dus ik neem aan dat zij me ook niet de 5% zal gaan voorschrijven.

Ik begin een beetje niet goed te worden van alle artsen en dokters die denken je te helpen en niks doen, spuugzat ben ik het, overal word je lekker weggestuurd met je ideetjes, zelf onderzoeken ze niks, en als je dan zelf op onderzoek uitgaat wijzen ze elk idee die je hebt af. Doodmoe word ik hiervan
little_girl is offline   Met citaat reageren