Los bericht bekijken
Oud 1 september 2012, 10:35   #67
millie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2005
Berichten: 668
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Josie Bekijk bericht
Ik heb Finasteride zon 3,5 jaar geslikt. Op een dag werd ik wakker met dat ik van het middel af wil. Ik vind het gevaarlijk om zomaar deze pillen te siikken zonder te weten wat het doet met bijwerkingen op lange termijn. Ik heb er verder geen zichtbare bijwerkingen van gehad. Nog niet. Daarnaast heb ik me altijd afgevraagd wat het nu doet; ik zag absoluut geen verbetering en of het de aga heeft vertraagd; ook niet volgens mij. Ik ben nu langer dan een half jaar gestopt' geen extra haaruitval. Geen zichtbare verslechtering van mijn haar. Ik ben blij dat ik ben gestopt.

Ik heb nooit echt in het middel geloofd en ik ben er helemaal klaar mee. Ik ga nu verder kijken of ik de Androcur langzaam wil stoppen. En het liefst ook de Diane. Steeds testen wat afname doet met het haar.

Laat je niet gek over al die medicijnen. Als het zo goed zou helpen, zouden de heren ook niet meer kaal zijn. Dat is niet zo. Het is verre van een wondermiddel. En het is volkomen onduidelijk wat het medicijn doet met een vrouwenlichaam. Het is nog nooit getest op vrouwen!

Ieder zijn eigen keuze; ik heb het tenslotte ook lang geslikt. Maar dit een update hoe het ook weer uitpakt. Doe ermee wat je wilt. En sterkte natuurlijk.
hoi josie ik slik ook al heel lang androcure, en ook ik dacht ik stop met alles ,en na een klein jaartje viel mijn haar extreem erg uit ,hele bossen lieten los,en ook kreeg ik in no time een hele doorschijnende bovenkant......man wat een nachtmerrie!ik ben toen op advies van de dermatoloog weer begonnen met de diana en androcure en langzaam kwam het weer goed heeft wel heeel lang geduurt aangezien ik echt heel erg dun haar had gekregen.
dus dat kan ook helaas!ik ben toen zo geschrokken !helaas weet ik nu dus wat er gebeurt als ik ooit stop met alle middelen,vreselijk!
millie is offline   Met citaat reageren