Discussie: Uitdunnend haar
Los bericht bekijken
Oud 10 mei 2019, 21:55   #6
wessel01
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 april 2019
Berichten: 6
Geslacht:
Vandaag bij de huisarts geweest en het bovenstaande probleem aangekaart. De huisarts heeft aangegeven dat het mannelijke hormonen zijn die het werk doen en doordat meerdere mensen in mijn familie kaalheid en uitdunnend haar hebben zal ik dit ook krijgen. Dus kan het als erfelijk gezien worden.

Bepaalde middelen hiertegen heb ik ook besproken, waarbij alleen Minoxidil mij wordt aangeraden volgens mijn huisarts. De lotion hiervan dien ik in de morgen én in de avond aan te brengen op me hoofdhuid en het zo in soort van moet masseren. Dit dien ik ongeveer 1 jaar lang te gebruiken, en vanuit daar de conclusie trekken of het werkt voor mij of niet.

Alle andere producten werden mij afgeraden i.v.m. de vele bijwerkingen die ik kan krijgen, waar ik zelf ook niet het risico voor wil nemen. Dan heb ik het voornamelijk over de tabletten die ik dien in te nemen.

Ik heb hierbij het besluit genomen voor nu nog even te wachten met het gebruik van Minoxidil i.v.m. andere persoonlijke dingen waar ik mezelf eerst op wil focussen, voordat ik hieraan zal beginnen.

In juli 2020 zal ik dit topic misschien heropenen omtrent het gebruik van Minoxidil en mijn resultaten in de verdere toekomst!
wessel01 is offline   Met citaat reageren