Los bericht bekijken
Oud 14 mei 2019, 21:48   #26
mohawk
HaarWeb lid
 
mohawk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2019
Locatie: Ver, ver, heel ver weg..
Berichten: 94
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michael1606 Bekijk bericht
Ja klopt, word 37 volgende maand :-(.

Nee, bij mij hebben ze iets meer dan 3600 grafts geoogst, meer wilden ze de eerste keer niet doen vanwege mijn donorgebied dat niet helemaal top is.

Met die 3600 kwamen ze net voor mijn kruin uit, maar hoe het nu groeit en met dat haarspul erbij ziet het er goed uit. Ben wel pas op 3 maanden, ff een maandje of 2 geduld nog om er echt iets over te kunnen zeggen
37 alweer joh.... Rookie! Michael kerel, alvast van harte gefeliciteerd joh. Dan ben ik daarmee dit jaar in elk geval de eerste. Btw: Er is een kans dat jij er op je verjaardag niet een jaar ouder uit ziet. Maar juist jaren jonger, toch? (je haar). Zou tof zijn!

Ook wel geinig. Ik ben op de dag van mijn HT 45 (schaam) geworden, haha. Dat HWI team heeft - in het Nederlands - een liedje voor me gezonden, geinig! Tenzij ik me dat vanuit een staat van delirium heb ingebeeld, haha.
Ik heb me trouwens best a-sociaal gedragen volgens mij. Zo heb ik die blonde NL/Turkse meid van HWI o.a. tot in detail geïllustreerd hoe men mijn konthaar - inclusief hard geworden vastgegroeide poepresten - konden transplanteren. Oeps. Maar, echt een toffe griet hoor. Want ze lachte er oprecht om. Daar kik ik wel op. Ik vond het sowieso allemaal leuke mensen. En d'n directeur Yilmaz Kahraman https://nl.linkedin.com/in/yilmaz-kahraman-67167b28 kwam ook nog binnenwaaien. Maakte foto's van me en zo. Ik zou b.w.v. zo bij dat bedrijf gaan werken.

Over die 'slechte' donor hebben we het inderdaad weleens eerder gehad ja. Ik snap daar toch niet veel van, volgens mij zijn we beiden gewoon op het verkeerde ben gezet, toevallig ook nog door dezelfde partij. Want toch bleek het ook bij mij geen probleem om er 4215 grafts uit te halen, en ze hebben me de multi-grafts laten zien. Alleen ik heb een onhandige kleur haar. Het lijkt nu net of er nergens meer wat zit. Ook waar ze niet zijn geweest. Millimeteren werkt bij mij niet, ba. Gelukkig maar tijdelijk.
Mijn donor ziet alleen wat rood. Achterkant en een gedeelte van zijkanten. Komt wel goed. Maak er nog wel foto's van.

Michael, vraagje:
Had jij nou eigenlijk nog enigszins wat haar op je kop voor die behandeling? Groeit dat door je implantaten heen? Ik bedoel, heb je het idee dat dat behouden is gebleven? Ik ben steeds zo benieuwd of het oorspronkelijke haar wat ik nog had geheel of gedeeltelijk terug komt. Omdat het bij mij best vol staat met grafts.
Zo ben ik ook benieuwd of mijn (niet getransplanteerde) haar sowieso wel 1 cm per maand groeit. Kan het me niet voorstellen. Is dat bij jou wel zo?
En rook jij? Ben jij gezond zeg maar?
Zomaar benieuwd hoor.

(Ik zal ook naar die middeltjes kijken waar je het over hebt. Hoewel ik met medicatie bijv. echt zou moeten opletten.)

Thanx dude..
__________________
Houten been,
kunstgebit,
Bristol schoenen
mohawk is offline   Met citaat reageren