Los bericht bekijken
Oud 14 mei 2019, 23:08   #29
mohawk
HaarWeb lid
 
mohawk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2019
Locatie: Ver, ver, heel ver weg..
Berichten: 94
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michael1606 Bekijk bericht
Hey,

Ik had norwood 6. Dus bijna niks meer bovenop,alleen voorop een bosje haar en op het kalende gebied een beetje sprietig haar.
Maar heb nu wel het idee dat het voorop al wat voller is inderdaad.

Ik heb dit trouwens zelf ook vooraf gevraagd, of het snijden in mijn hoofd de aanwezige wortels beschadigd. Zij beweerde van niet, dat ze daar omheen gaan. Hier geloofde ik helemaal niks van, dit zien ze nooit.
Ik heb mijn haar nu zelf al 3 keer kort geschoren omdat ik het nu nog niet mooi vind om te laten groeien. Ben ook blond, dus je ziet er dan weinig van als ik het nu laat groeien. Ben nu net 3maanden ver, denk dat ik het nog een keer scheer en dan laat ik het groeien.

Nee, ik rook niet. Drink zo nu en dan. Best gezond zou je kunnen zeggen :-)
In mijn overeenkomst met HWI staat dat men waar mogelijk de grafts plaatst tussen de bestaande haren. Dat klinkt weliswaar realistischer dan gewoon beweren dat ze daar - zeker - tussendoor plaatsen. Maar het zegt tegelijk natuurlijk niets. Ik hoop dat er wat van mijn bestaande haar is overgebleven, dat zou de komende periode wat makkelijker kunnen maken. Maar ik geloof er inderdaad ook weinig van. Dat kan toch bijna niet? Maar tegenwoordig kunnen ze zoveel, je weet nooit.

Groeit jouw haar dan zo snel dat het na een maand 'nodig' is dat te scheren? Hoe lang is het op zo'n moment? 5mm 10mm? Ik ben wel benieuwd. Daarom vraag ik ook naar dat roken.. Daardoor schijnt haar langzamer te groeien, begrijp ik.

Ik rook wel, probeer er vanaf te blijven. Waardoor het nu echt een stuk minder is, gelukkig. Geen alcohol, geen koffie, geen cola, geen drugs. niets. Ik drink 2 x 2Liter 7up per dag + veel water.

O ja, Ik moet die washing doen vandaag nog. Ga ik eventjes doen..
__________________
Houten been,
kunstgebit,
Bristol schoenen
mohawk is offline   Met citaat reageren