Los bericht bekijken
Oud 17 mei 2019, 17:25   #45
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mohawk Bekijk bericht
O maar nee joh, no worries. Ik bedoel niet te zeggen dat Transhair of een FUT behandeling per definitie verkeerd zijn o.i.d. Begrijp me a.u.b. niet verkeerd joh. Ik doel meer op de stomme impulsieve keuze die ik geheel zelf maakte. Dat ik enkel voor 500 grafts - wat natuurlijk erg weinig is - een litteken heb overgehouden. Die keuze had ik destijds (nog) niet moeten maken.

Ik weet niet of de FUT techniek veranderd is, ik neem aan van wel. Maar, neem van me aan. Na 15 jaar kan ik je wel zeggen dat je er niets van ziet wanneer je je haar niet millimetert of zo. En zelfs als je dat wel zou doen kun je daar tegenwoordig ook wel iets aan doen. Voor mij zou een FUT lang niet meer toereikend zijn geweest nu. En nu ik deze FUE gedaan heb, stoort dat 15 jaar oude litteken wel - eventjes. Maar het nog geen week geleden. En ik zie nu al dat mijn donor het litteken al wat aan het bedekken lijkt te zijn. Dus ik ben benieuwd.

Leeftijd zegt trouwens niets volgens mij. Grote kans dat iemand van 55 net zo veel moeite heeft met kaalheid als iemand van 25.

Tja, als ik iets niet heb is het: geduld, haha.. Maar ik doe mijn best. Thanx joh, en jij natuurlijk ook succes. Zal vast wel in orde komen.
Gaat goed komen voor beide, nogmaals succes
Mikeye is offline   Met citaat reageren