Los bericht bekijken
Oud 7 augustus 2008, 01:26   #8
DaNa38
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2008
Berichten: 62
Nou bedankt voor de info.
Ik houd mij aanbevolen. Helaas ben ik nu zelf ziek (haarproblemen, zie topic dun haar DaNa38).
Als ik een lichtpuntje van herstel zie dan neem ik contact op om de job moderator te bespreken (jullie moeten ook mij screenen of ik wel voldoe aan de eisen).

so we keep in tought.

Dana.
__________________
jan 07: dunner haar. april: alopecia difuus? derma Rijnstate. aug: aanvang jeuk en haarpijn. sept: enorme haarpijn. haar kortgeknipt (advies derma). dec: verandering haarstructuur- dos. feb 08: jeuk en nog eens jeuk. hoofd-huid eraf (derma gaf te sterk middel).hard kronkelig haar, veel haarpijn en jeuk.eind feb: jeuk is overgeslagen naar hele lichaam.Juli: weinig haaruitval maar ook minder haar. het haar begint af te breken. dec: brede scheiding en kalende kruin, ruw haar.
Middelen: antihistamine helpen/verminderen jeuk niet.
Ketoshampo (mee gestopt nov 08/te sterk, meer haaruitval en veranderde haarstructuur). Tropicorte (gestopt sinds 22 juli 2008, krijg pijn op mijn hoofd (haarpijn?).
Lasercomb gebruikt: een ramp; mijn hele hoofdhuid deed zeer heb de hele nacht met een natte handdoek opgezeten. Overige: aug 08: gestopt Prozac. 1 x Lormetazepam, Nep Diane, Lyrica.
diagnose 23-12: neuropatische zenuwpijn (haarpijn)
DaNa38 is offline   Met citaat reageren