Los bericht bekijken
Oud 26 februari 2009, 10:31   #2
linsy
linsy
 
linsy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Berichten: 3
Hey Ik ben nu 19 jaar en ik denk toch dat ik het van mijn 11e heb door op school. Ik had een meester die zo lievelingetjes had en daardoor ben ik er onbewust mee begonnen. Een beetje stress en ik begin weer en zeker tijdens examenperiode ist niet te doen. En dan zijn examens gedaan en dan kom ik er niet vanaf en dan doe ik een tijdje verder. Ik kan na een tijdje ermee stoppen en dan zijn weer examens, echt niet te doen!!
Ik trek overal haren uit maar meestal op het hoofd
IK weet pas een week geleden wat het is, ik vind het echt een opluchtind dat het een naam heeft en dat ik niet alleen ben. Bij mij in de klas zit een jongen die altijd zijn baardhaar eruit trek en het is zo moeilijk als ik hem bezig zie om dan zelf niet te beginnen en ik heb hem er al over aangesproken dat wat hij doet niet ok is maar niet meer. Het heeft niet geholpen , vind het zo moeilijk...
IK denk dat ik nu de stap zet om naar een dokter te gaan maar weet iemand gewoon naar je huisarts??

ben blij dat ik zo'n site gevonden heb als deze

Over die jongen bij mij in school, kan ik hem best iets zeggen over wat hij doet dat het TTM is??

groetjes
linsy is offline   Met citaat reageren