Los bericht bekijken
Oud 12 april 2020, 20:57   #90
Koops
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2019
Berichten: 38
Geslacht:
Citaat:
Een klein vraagje over jouw donor gebied, hoe is dat nu een jaar later? Is het nog zichtbaar? Ik zie dat je het bedekt met lang(er) haar, maar doe je dit expres of gewoon omdat je dat zelf chill vindt? Ik heb namelijk voorbij zien komen dat jouw donorgebied toch langere tijd 'problemen' bleef vertonen. Bij mij zijn er namelijk 4500 grafts uitgenomen, dus ik zit in het zelfde bootje.
Ik laat het nu niet bewust bedenkt door het te laten groeien. maar meer om de simpele reden dat alle kappers/barbiers momenteel dicht zitten vanwege corona . de laatste x dat ik ben geweest was begin maart volgens mij. ik kan niet wachten om weer in de stoel te gaan zitten!

Het zelf korter maken met de tondeuse heb ik maar een beetje voorzichtig gedaan onlangs zodat het niet uit proportie is met de rest, dat laat ik de barbier wel weer doen .
Helaas kan ik daardoor eigenlijk ook niet zien hoe mijn donor er voor staat als ik het een stuk korter laat knippen/opscheren. ik ben zelf namelijk ook wel erg benieuwd.

Als je het maar kort genoeg doet zal je het natuurlijk altijd blijven zien lijkt me, dat geldt voor een ieder die een HT heeft laten doen met veel grafts. maar op de juiste lengte zodat het bedekt blijft voorzie ik geen problemen eigenlijk.

Wat betreft bultjes en jeuk is dit wel volledig verdwenen, hier en daar heb ik nog weleens een bultje maar dat zal vanzelf wel verminderen.


Je hebt zelf ook een flinke HT ondergaan met 4500 grafts dus! ik ben heel benieuwd hoe het jou zal vergaan. hoe verloopt het tot nu toe? ik ga je profiel dan zeker even in de gaten houden. succes

Laatst gewijzigd door Koops; 12 april 2020 om 20:59 Reden: spelfoutjes
Koops is offline   Met citaat reageren