Los bericht bekijken
Oud 4 april 2019, 00:34   #42
kermak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 januari 2019
Berichten: 54
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
Jij hebt hier ook nog nooit een zinnig woord gezegd, alleen maar alles afkraken. Vreselijk figuur jij, steeds personen zelf omlaag halen die je zelf niet kent en zelf anoniem blijven. Hidde heeft mij perfect geholpen, het kantoor van Esteworld reageert altijd erg snel en ik ben nog enorm tevreden met mijn resultaat. Hij zit op 4.5 maanden dan staat er pas 20% van het resultaat.

Ik zie overal voorbeelden online van multigrafst in de haarlijn, ook bij bijvoorbeeld hairworld en jou dierbare prohair op de website. Die resultaten zien er over het algemeen ook gewoon prima uit. Ben benieuwd naar je mening daarover dan.

Aan de foto's te zien was topicstarter behoorlijk kaal. De haarlijn hou je dan hoog anders blijft er geen dekking over.

De haarlijn optekenen nadat er is geschoren doen ze omdat het oppervlakte van kaalheid groot is in deze situatie, ze willen dan eerst precies de kwaliteit van alle haren zien,hoeveel er precies ingevuld moet worden. Aan de hand daarvan kan je dan bepalen hoe hoog een haarlijn moet voor een enigsinds goede in invulling.Dit is dus gewoon normale procedure.
Achteraf gezien had DYMOMAN wel gelijk toch? Überhaupt het feit dat er mulitgrafts worden geplaatst op je haarlijn is gewoon slecht.

Dat je "overal" voorbeelden ziet van multigrafts in de haarlijn wil nog niet zeggen dat het verschoonbaar is toch? Daarnaast kan het zijn dat men een enkele multigraft plaats voor meer dekking (wellicht net achter je haarlijn, maar) maar je kan toch niet ontkennen dat dit er gewoon niet goed uitziet?

Tevens snap ik niet waarom je zo gepikeerd reageert, jouw resultaat is niet slecht maar ook niet geweldig mijnes inziens. Je reageert alsof je aandeelhouder van Esteworld bent.

En je zegt: Hij zit op 4.5 maanden dan staat er pas 20% van het resultaat.

Maar wat denk je dat er gaat gebeuren na 12 maanden dan? Dat de multigraft palmboompjes transformeren naar singlegrafts?
kermak is offline   Met citaat reageren