Los bericht bekijken
Oud 17 februari 2019, 12:46   #55
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Ik snap Elmi heel goed. Ik zat altijd heel erg met mijn inhammen. Als je dan 4000 euro betaald en de situatie alleen nog maar slechter is geworden is dat natuurlijk een grote ramp. Voor mij is het ook van essentieel belang dat ik met een normaal gevoel over straat kan lopen.

Wat betreft het pusherige gedrag. Ik snap mensen die geen fan zijn van transhair daarin wel. Dit is echter gewoon eerlijke marketing. Ze voeren niks van psychologische druk op je uit. Ik vind het jammer om te zien dat die indruk hier soms wordt gewekt.

Zij hanteren het zogehete ' buiten de boot val principe ' Ze doen jou gewoon een normaal aanbod en geven aan dat je binnen een week moet beslissen. Want anders kunnen ze de korting niet meer aanbieden of de plekken zijn bezet bla bla. Geloof me als je meer bedenk tijd wilt hebben ze echt wil plek voor je haha. Dit soort dingen moet je gewoon doorzien. Mensen willen niet het gevoel hebben dat ze een kans missen en gaan eerder akkoord dan als ze zeggen ' neem je tijd en kijk maar wat je doet '. Onthoud mensen marketing = manipulatie. Compleet legaal en ethisch dus.

Ik zit nu in maand 4 en ben nog steeds tevreden over transhair. Het resultaat begint er steeds beter uit te zien! Binnekort update ik mijn eigen topic weer met wat foto's bij maand 5-6.
FKCZ is offline   Met citaat reageren