Los bericht bekijken
Oud 8 mei 2006, 00:28   #17
yasemin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10
littekens

Het is zeer zeker een serieuze zaak daarom ga niet naar een kliniek wat ook niet bekend staat en zeker niet naar een chirurg die niet lid is van ISHRS of ESHRS dat zijn onze chirurgen namelijk welk kijk maar op die site van ISHRS over die twee weken je moet inderdaad rustig aan doen de eerste twee weken maar dat je je hotel kamer niet uit kan is niet waar, 4 dagen istanbul is ruim voldoende je beschermt je hoofdhuid ook de eerste week door een pet of een cap op te doen en over die zwellingen nou wij hebben genoeg mensen naar istanbul gestuurd en een dag na de behandeling is de voorhoofd iets gezwollen dat trekt door naar beneden maar het is absoluut niet storend en pas als je goed kijkt is er iets te zien,95% zwelling gebeurt echt niet o en over die litteken het wordt op een esthetische wijze gedaan de artsen hier in nederland kijken hun ogen uit want twee weken na de behandeling worden de littekens hier in nederland door de huisartsen er uit gehaald

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dr Hair
Waar wij eigenlijk ontzettend benieuwd naar zijn is hoe dat het daar gaat na een haartransplantatie. Wat ons een beetje stoort is dat het altijd zo rooskleurig verteld wordt “ik laat wel even een haartransplantatie doen in Turkije op mijn vakantie”

Een goede haartransplantatie uitvoeren is een serieuze zaak. Maar zeker de 1e twee weken na die haartransplantatie zijn erg belangrijk voor een goed verloop van de behandeling. Het is volgens ons algemeen bekent dat je na een haartransplantatie absoluut niet met je hoofd de eerste 2 tot 4 weken in de zon mag. Dit is namelijk erg slecht voor de genezing! Ook krijgt 95% zo`n zwelling in het voorhoofd dat je je nergens zal willen vertonnen. Ik twijfel niet aan de kwaliteit van Turkije maar mensen moeten niet denken dat je even op “vakantie” gaat. U zal daar 2 weken op uw hotel kamer moeten blijven zitten. Of je lap al deze regels aan je laars maar dan ben je wel erg stom bezig. Als je dit afzet tegen de prijsverschillen van sommige klinieken in (NL) en (B) dan zal ik er toch nog maar eens goed over nadenken of dat Turkije nu echt wel zo voordelig is.

Laatst gewijzigd door Henk; 8 mei 2006 om 07:42 Reden: reclame
yasemin is offline   Met citaat reageren