Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2006, 23:31   #18
yasemin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10
ishrs

Weet jij wanneer en waar de volgende ISHRS is? ga jij er naar toe? ik zal je vertellen ik wel en dat is daar allang bekent alleen omdat het te preciese werk is doen de meeste dat niet



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bverotti
Mooi,
Ik hoop dat deze techniek dan ook op de volgend ISHRS wordt voorgesteld. Voor zover ik weet is er nog niemand in geslaagd een 'verkleinend' litteken te produceren.
Het tegenovergestelde hebben wij al heel vaak gezien. Ook bij de laatste nieuwe tricho hebben het stretch back effect al een paar keer gezien.
Maar het litteken op zich is niet de allergrootste zorg. HET grootste probleem bij een FUT is dat men onnodig zenuwen en bloedvaten eventjes beschadigt of vernietigd. De gevolgen kunnen voor een aantal patienten dramatisch zijn in de zin van blijvende pijn of trekkingen.

Ik leg persoonlijk een foto album aan van de littekens die wij zoal te zien krijgen. Er is maar 1 zekerheid, er is geen zekerheid hoe je zal genezen na een FUT.

Onze meest tevreden patienten zijn diegene die al een FUT achter de rug hebben. Enkel zij kunnen echt de verschillen weten. Indien er interesse is om met zulke patienten te communiceren dan laat je maar iets weten.
BV
yasemin is offline   Met citaat reageren