Los bericht bekijken
Oud 30 oktober 2017, 12:35   #22
prekii
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2016
Berichten: 25
Geslacht:
@DeJong: Ik moest voor de HT stoppen met de medicatie en 6weken na weer beginnen. Ik neem alle dagen Biotine pillen omdat ze dat ook aanraden. Daarnaast zeiden ze in Turkije neem finasteride pillen en het wordt beter maar daar ga ik niet aan beginnen. Met je hormonen spelen is hier dus geen optie.

@Morientes: Wat Acell betreft is het geld klopperij. Dan kan je beter het geld bijhouden voor een HT. Het zorgt voor een iets sneller herstel en de haren zijn eerste weken zeer dik maar neemt zeer snel af. Ik heb zelf de neiging om gewoon kort te scheren want elke dag die kalende kruin te verbergen is niet aangenaam.

We zijn nu toch al een 10 maanden verder en de kruin is nog steeds zeer bedroevend. Ik maak hier zo snel mogelijk een foto van. Hidde vertelde me nog even af te wachten omdat de kruin net iets langer kan duren dan een jaar. Ik ga wachten tot ik aan 14 maanden zit. Zo te zien zal een 3de HT nodig zijn om een optimaal resultaat te krijgen alleen moet ik nog even goed nadenken waar ik dit zal laten plaats vinden.
prekii is offline   Met citaat reageren