Los bericht bekijken
Oud 5 oktober 2010, 14:19   #3
crazley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 september 2009
Berichten: 9
Geslacht:
Ik heb me er goed in verdiept en heb in eerste instantie ook geprobeerd proscar te bestellen via dokteronline.nl. Dit verliep echter niet zoals ik hoopte. De online arts had mijn aanvraag voor proscar afgekeurd, omdat dit niet het juiste medicijn was om mannelijke kaalheid te bestrijden. Ze raadden mij aan om het dure broertje propecia te bestellen. Logisch, hier verdienen zij een kapitaal aan. Dit dure middeltje was voor mij geen optie en ik ben verder gaan zoeken. Na lang speuren kwam ik op de site unitedpharmacies.com. Deze site is volgens vele forums redelijk betrouwbaar en goedkoop. Het gaat hier om generic producten, dus niet de dure merken maar 'namaak' medicijnen. De werkzame stof, finasteride, zit hier gewoon wel in alleen heeft het een ander merk, en is het geproduceerd in india. Zoek op deze site eens naar namen zoals finax en fincar en je zult deze medicijnen vinden. Op forums zoals hairlosstalk.com heb ik alleen maar positieve berichten gelezen over deze goedkope varianten van haaruitvalbestrijdingsmiddelen. Het enige nadeel: je hebt een creditcard nodig om de medicijnen te kunnen bestellen. Hier wacht ik nu op.

hoop dat ik jullie heb geholpen. Succes ermee!
crazley is offline   Met citaat reageren